Adam Sandler sada je omiljeni komičar, ali kad je prvi put otišao subotom navečer uživo mjehurić sa Billy Madison, prvi film čiji je koscenarist nije naišao na osobito topao prijem kod kritike. Od tada, kaže glumac, nije pročitao nijednu recenziju niti jednog svog filma.

“Kad sam imao 17 godina i kad sam se upustio u ovo, nisam razmišljao o kritikama… Nisam ni shvaćao da te stvari dolaze. Samo sam mislio da snimate filmove, ljudi će ih gledati”, rekao je Sandler u nedavnom razgovoru za Netflix (putem EW🇧🇷 “Kada Billy Madison izašao, ja i moj prijatelj koji je to napisao, rekli smo, ‘O da, o ovome će pisati u New Yorku!’ Odrasli smo čitajući novine, išli smo na NYU. A onda smo pročitali prvu i rekli smo: ‘O moj Bože, što se dogodilo? Mrze nas.’”

Sandler je napisao 1995 Billy Madison, o razmaženom 27-godišnjaku koji se mora vratiti u školu i proći sve razrede bez pomoći svog bogatog oca, s Timom Herlihyjem u glavnoj ulozi. Kad je izašla prva negativna kritika filma, par se nadao da je slučajnost, “ali tada 90 posto novina kaže ‘Ovo je glupost'”, prisjetio se Sandler. Priznao je da je reakcija “boljela”, jer “znaš da ti baka čita”.

Tada je dvojac odlučio “možda ne bismo trebali čitati ove stvari jer su preoštre”.

“Kažem prva dva ili tri, Sretan Gilmore, svadbeni pjevač, još uvijek bismo nekako slušali o tome”, dodao je Sandler. “Ljudi bi nas zvali govoreći: ‘Možete li vjerovati da su to rekli o vama?’ Rekao bih: ‘Nisam to pročitao, čovječe.’” Naravno, njegova je karijera dobro završila, a Sandler kaže da razumije da njegov smisao za humor nije za svakoga. “Kritičari se neće povezivati ​​s određenim stvarima i onim što žele vidjeti”, rekao je. “Razumijem da s njima ne klika.”

Sandlerov posljednji projekt bio je film o košarci Kvrga. Trenutno je usred stand-up turneje, a ulaznice su već u prodaji putem Ticketmastera.

Ponovno pogledajte našu ljestvicu Sandlerovih najboljih filmskih uloga.