Prije nego što počnemo, nema rasprave: akcijski klasik iz 1988. godine, Umri muški, definitivno je božićni film. Osim što je radnja smještena na Badnjak, Bruce Willis kao policajac John McClane neobrađeni je Djed Mraz koji se bori za svoju obitelj dok svi oko njega gube razum. Ili ih detonirati. To je praktički Elf, svi. Stoga je pametan potez za The Kings Head da za ovu blagdansku sezonu zakaže jedinstvenu izvedbenu poetsku verziju filma Yippee Ki Yaya. Kultno pub kazalište trebalo bi proslaviti jer Londončanima nudi novi izbor svečanog gledanja. To je…

Učinite si uslugu, odreknite se panta i Božićne pjesme ove blagdanske sezone i vratite se na klasični akcijski blockbuster iz 80-ih.

Prije nego što počnemo, nema svađe: akcijski klasik iz 1988. koji je odredio jedno doba, Teško za ubiti definitivno je božićni film. Osim što je radnja smještena na Badnjak, Bruce Willis kao policajac John McClane neobrađeni je Djed Mraz koji se bori za svoju obitelj dok svi oko njega gube razum. Ili ih detonirati. to je praktički Patuljakmomci.

Stoga je pametan potez kraljeva glava raspored Yippee Ki Yayjedinstvena izvedbena poetska verzija filma za ovo blagdansko vrijeme. Kultno pub kazalište trebalo bi proslaviti jer Londončanima nudi novi izbor svečanog gledanja. To ne znači da u bilo koje doba godine nema u čemu uživati. Zapravo, predstava je već rezervirana za turneju nakon Božića.

Yippee Ki Yay je solo rekreacija samoproglašenog Teško za ubiti uber-fan i pobjednik London Poetry Slama, Richard Marsh🇧🇷 Daje nam svu radnju i likove, emocije, izljeve i šale izvornika koji se, pokazalo se, iznenađujuće dobro uklapa u poeziju. Marsh svjesno predstavlja McClaneovu smjelost kao herojsku u klasičnom smislu. Slijedeći primjere starogrčkih epova, obilato začini svoj tekst primjerima, provjeravajući imena za Ahila, Ikara, Helenu, Kasandru i druge. Čak i kad je bolno samosvjestan, tekst srećom nikada nije težak ili pretjerano literaran. Previše je zauzet nasmijavanjem nas. Trenutak u kojem, poput McClanea, Marsh ističe nedostatke u stihu jedan je od najsmješnijih večeri.

Marshovo pisanje bilo bi dovoljno da impresionira, ali on je također krajnje privlačan umjetnik. Njegov tajming je besprijekoran, a njegova interakcija s publikom apsolutno je divna. Samozatajni idiot u prsluku? Što ne voljeti? Povlačenje Brucea Willisa i nazalni tonovi Alana Rickmana iskorišteni su s velikim učinkom. Trener glasa i naglaska bijela alisa treba se pokloniti jer se oboje, na prvi pogled, čini malo vjerojatnim od našeg dobro odgojenog pjesnika. Direktor Hall Chambers i redatelj pokreta Emma Webb pobrinite se da uživate u svakom djeliću zabave uz igranje uloga. Navijamo za Marsha s pištoljem kada izvuče igračku medvjeda koji predstavlja pristašu Tonyja, na primjer. U ovoj priči postoji bezvremenska jednostavnost i univerzalnost. Unatoč impresivnim naznakama svjetla i zvuka, ovo je izvedba u svom najčišćem obliku.

Usred intenzivne radnje filma postoji paralelna osobna priča. Kroz reference na film, saznajemo o Marshovom odnosu s Jenn – ženom u koju se zaljubljuje, ženi, ima djecu i s kojom se gotovo gubi. To je srcedirljiva stvar, ali nije uvijek bila dobrodošla. Taoci u kuli Nakatomi još nisu spašeni. Ne bismo li se trebali vratiti tamo?

Ipak, na kraju se sve poklopi. Potaknut našom dobrom voljom, Marsh je otišao toliko daleko da je ponovno napisao kraj filma kako bi na zadovoljavajući način zaokružio niti njegove priče. Ukratko, ako volite akcijske filmove sa srcem i svoju poeziju pametnu, brzu i duhovitu, Yippee Ki Yay bit će to poslastica dobrodošlice ovog Božića.

Napisao: Richard Marsh
Režija i dramaturg: Hal Chambers
Režija pokreta: Emma Webb