Vjetar u vrbama Kennetha Grahamea popularna je dječja priča više od jednog stoljeća. To je priča o prijateljstvu, suradnji i opasnosti za okoliš. To je priča koja nastavlja odjekivati ​​u ovom divno ponovno osmišljenom ažuriranju Piersa Tordaya, Wiltonovog Wind in the Willows. (Možete saznati više o tome u našem nedavnom intervjuu s Piersom ovdje) Prema naslovu, priroda i zvuk stavljeni su u središte pozornice od samog početka. Dizajn Toma Pipera ispunjava prostor upečatljivim stablom koje se lijepo proteže prema balkonima, dok ispod riječna trska obrubljuje ovo povijesno mjesto, povezujući…

Raskošno osmišljena priča koja pokazuje pravu vrijednost prijateljstva i suradnje u prevladavanju ekološke opasnosti.

autora Kennetha Grahamea bez vjetra vrbe je popularna dječja priča više od jednog stoljeća. To je priča o prijateljstvu, suradnji i opasnosti za okoliš. To je priča koja nastavlja odjekivati ​​u ovom divno ponovno osmišljenom ažuriranju pristanište danas🇧🇷 bez vjetra vrbe Wiltonova🇧🇷 (Više o tome možete saznati u našem nedavnom intervjuu s Piersom ovdje)

Kao i kod naslova, priroda i zvuk stavljeni su u središte pozornosti od samog početka. Tom PiperNjegov dizajn ispunjava prostor dojmljivim stablom koje se lijepo proteže prema balkonima, dok dolje riječna trska omeđuje ovo povijesno mjesto, povezujući suvremenu proizvodnju s nasljeđem prošlosti. Kontrabas je istaknut i čeka da glazba počne. Vizualno je zapanjujuća i postavlja scenu u kojoj priroda ima prioritet.

Ovo je talentirana glumačka ekipa. Pod preciznim vodstvom Elizabeth Freestone dinamično interpretiraju raznolike likove koji nastanjuju mikrokozmički svijet riječne obale, pjevajući i svirajući instrumente s profinjenošću i ritmom. Corey Montague Sholay ljupko je glup kao jadna krtica, beskućnik od strane lasica, i izvrstan je kontrast impresivno bujnom Darrell Brockis poput Žabe. Rosie Wyatt‘s Ratty je uvjerljivo središte, koje povezuje različite priče prijatelja na šarmantno ljubazan način.

Današnji razrađeni scenarij prekrasno balansira osjećaj bezvremenosti s modernim referencama. On nas podsjeća na drevnost odnosa prirodnog svijeta s ljudima, a ipak ga čvrsto postavlja kao aktivni dio suvremenog života. On zamršeno isprepliće tekst izvorne knjige s novim tekstom. O tome Chris WarnerZvučni dizajn besprijekorno spaja glazbu iz različitih razdoblja, krećući se između starih i folk klapa i ručnih zvona (baš Shakespeareov globus!), do repanja za Tik Tok i protestnih pjesama u stilu Billyja Bragga. Sve je to sjajno ugodno.

Melody Brown ističe se kao borbeni eko-ratnik Jazavac, čije zabavno političko brbljanje također sadrži oštre istine. Njegov živahan poziv na akciju nadilazi fikciju i izazove publiku o njihovoj ljudskoj neodgovornosti. Koliko god to bez pardona podržava narativ, zajedno s ponavljajućim rječnikom specifičnim za kapitalizam i konzumerizam, čini se da je previše za obiteljsku božićnu predstavu. Pokrenuta ekološka pitanja udobnije se uklapaju u priču o riječnim stvorenjima, a zanimljivo je da je serija svjesno promicala održivost u svojoj proizvodnji, uvelike ponovnim korištenjem i recikliranjem rekvizita i kostima.

Prekrasno evokativno osvjetljenje Zoe Spurr promišljeno je i raznoliko. Stvara prekrasan osjećaj sezonskosti, balansirajući pažljivom paletom boja, svjetline i tame kako bi se manifestirala priča. Ponekad se potpuno transformira, podupirući disko scenu i koristeći reflektore za odličan učinak kada potraga započne. Jarko osvijetljeni dron upada u zračni prostor publike: Toadovo iritantno ponašanje utjelovljuje i puno zabave.

Postoje neke impresivne marionete koje je dizajnirao Samuel Wyer, kada je veličanstveno drvo oživljeno duhom Pana; možda nagovještavajući Čudovište zove ali još uvijek iznenađujuće učinkovit. Manje lutke uključuju vrlo slatku bebu vidru, koja se preko noći osjećala malo ukočenom, iako bi to moglo popustiti kako utrka napreduje.

Bilo mi je malo teško odrediti kojoj publici je program namijenjen. Svakako se dopao većini odraslih prisutnih, ali sam njegov politički stav značio je da je jezik često previše specijaliziran za mlađu dobnu skupinu. Međutim, ne može se poreći privlačnost prekrasne inscenacije, fantastične glazbe i šarmantnog karaktera.

Ovo je priča o nadi, podsjetnik na vrijednost divljine i sela oko nas te poziv na akciju koji kaže da svi možemo surađivati, bez obzira na to koliko smo različiti, kako bismo izgradili bolju budućnost. Bogat je, razrađen i promišljen: praznik za osjetila ovog Božića.

Napisao: Piers Torday
Režija: Elizabeth Freestone
Dizajnirao: Tom Piper