Ove su kraljice bile posvuda; lokalno krasi festival Udderbelly ljeti, a sada se smješta u Arts Theatre za trodnevnu rezidenciju. Oni su poput Britney ili Gage u Las Vegasu – samo u Great Newport Streetu i još malo. S posljednjom stanicom u Birminghamu ove godine, zatim turom sjeverno od Wakefielda do Aberystwytha 2023., nema izgovora da ne kupite kartu! Ali zašto biste htjeli? Pametno pitanje, moja briljantna mala budalo! Pjevanje drag queens nije nova pojava. Mnogi natjecatelji Ru Paulove Drag Race reklamiraju se kao pjevači (ponekad optimistično). Razlika je ovdje…

Ova izvrsna predstava zgrabit će vas za… glasnice i uveseliti u Božić!

Ove su kraljice bile posvuda; ljeti krasi lokalni festival Udderbelly, a sada se etablirao u umjetničko kazalište za boravak od tri noći. One su poput Britney ili Gage u Las Vegasu – samo u Great Newport Streetu i još malo. S posljednjom stanicom u Birminghamu ove godine, zatim turom sjeverno od Wakefielda do Aberystwytha 2023., nema izgovora da ne kupite kartu!

Ali zašto biste htjeli? Lukavo pitanje moja mala sjajna zavojnica! Pjevanje drag queens nije nova pojava. Puno RuPaulova Drag Race konkurenti se reklamiraju kao pjevači (ponekad optimistički). Razlika je ovdje u teatralnosti, razmjeru i (gotovo) jednoglasnom talentu na svim stranama. uklješten između Muški zbor: glazbeni glazbeni ciklus koji ispija razne nijanse muškosti, i Održiv: gruzijska komedija, kraljica to je zabavno sredstvo za čišćenje paleta.

Kao i svaka dobra grupa djevojaka, djevojke igraju različite uloge. Iako ih visoke harmonije stavljaju više u pojas Pussy Cat Dolls nego Supremes, to vizualno, vokalno i stilsko razgraničenje djeluje poznato i utješno.

Ben Sell budući da je Bella Du Ball glavna pjevačica, Geri Halliwell grupe. Visoka, odjevena u lamé i, kasnije, haljinu u stilu srebrnih ekrana u… pa, srebrnim šljokicama, nosi pojaseve, jadikuje, a Aguilera se probija kroz koju god točku da igra. Lako najsamouvjerenija na pozornici, njezina energična Tina Turner u kontrastu je sa sporijim, tužnijim komadima kasnije tijekom noći. Plus, njegova bitka s drskim trenerom Jaseom (glumi ga Stephen Robson) dokazuje da može vladati i komedijom. Sada je to lako… Prodaj (znaš, nije mi čak ni žao zbog toga)!

faktor X i sam Union J Jaymi Hensley dok Dior Monte učvršćuje faktor komedije, nemilosrdno bodeći publiku u prva dva reda. Jadna Becky iz Hertfordshirea nemilosrdno je zlostavljana zbog svog izbora božićnog džempera, a svi se podsjećamo na radosnu okrutnost britanskog kazališta. Obdaren impresivnim lulama i smislom za humor da šokira mornara, Dior Monte je doista kraljica trostruke prijetnje.

Craig Colley (Billie’s Eyelashes) i Lew Ray (Zeze Van Cartier) oboje izgledaju dobro i imaju jake vokalne sposobnosti, ali zauzimaju malo pozadinsko sjedalo usprkos mnoštvu duhovitih visokih udaraca u doista monstruoznim skokovima. Opet, poput Pussy Cat Dolls, one pružaju pokrete kose i plesnu okosnicu potrebnu za uspješnu trupu.

josh hanson jer je Candy Caned Michelle William/Posh Spice u grupi. Gledajući ulogu u dječjoj ružičastoj, ona ima najslabiji glas, ali to nadoknađuje iskrenim osjećajem u prilično grubom, ali očekivanom konačnom zaključku. Poravnajte retoriku ‘volite sebe’ i retoriku Cyndi Lauper Istinite boje🇧🇷

Djevojke listaju razne naslovnice, komuniciraju s blues humorom i puno hvatanja za prepone: ovo je ipak drag show. Zanimljivo, najbolje blistaju u glazbenom spletu koji prerađuje klasike iz susjednih kazališta. Ovo je točka u kojoj se grupa osjeća najživom. Naravno, birane obrade nas dižu na noge: Cher, ABBA, Spice Girls. Oni očito dobro poznaju svoju publiku.

Predstava traje pola sata, ali možete razumjeti napast da na svom debiju obiđete pozornicu West Enda. Čak i uz njen talent, drsku koreografiju, Rikki FinlayUz glamurozne kostime i oštre vokale, ponekad se krije nedostatak usmjerenja.

Međutim, u usporedbi s nekim singlovima koje je producirao drag race alumni, sve ove djevojke imaju isplativu jedinstvenost, karizmu, hrabrost i talent. “Svatko može biti kraljica” moto je showa, ali radije bih da vi to radite jer vi to tako dobro radite!

Režija i produkcija: David Michael Productions, David Griego i Kieran Powell

QUEENZ – Show s LOPTIMA! igra u Umjetničkom kazalištu do. Više informacija i rezervacije možete pronaći ovdje.