Ušavši u White Bear Theatre na The Midnight Snack komičnog ansambla Other Mysteries, bio sam iscrpljen. Moj pratilac je odustao od mene i na trenutak sam se zapitala bih li bila sretnija da sam ostala kod kuće. Na moju sreću, od prvog pogrešnog starta, ova je produkcija šezdesetominutni vrtlog kaotičnog veselja zbog kojeg sam bio više nego sretan što sam se odvažio vani te prohladne večeri u četvrtak. S postavom od tri glumca (plus prepoznatljivi glas Bensona MacAllistera) koji između sebe igraju ludih desetak (da, dvanaest!!!) uloga, The Midnight Snack donosi savršenu kombinaciju…

Šezdesetominutni slapstick vrtlog podcastinga, pečenja i ubojstava zbog kojeg vrijedi napustiti kuću.

ulazak u Polarni medvjed kazalištepo Ponoćni zalogaj iz strip seta Ostale misterije, bila sam iscrpljena. Moj pratilac je odustao od mene i na trenutak sam se zapitala bih li bila sretnija da sam ostala kod kuće. Na moju sreću, od prvog pogrešnog starta, ova je produkcija šezdesetominutni vrtlog kaotičnog veselja zbog kojeg sam bio više nego sretan što sam se odvažio vani te prohladne večeri u četvrtak.

Sa postavom od tri glumca (osim prepoznatljivog glasa Benson MacAllister) ludo igra dvanaest (da, dvanaest!!!) uloge između njih, Ponoćni zalogaj servira savršenu mješavinu apsurda i neizvjesnosti. Drolly predvođen Jonah Walsh poput Harryja Veritasa, ovaj podcast postao je impresivno iskustvo pretvoreno u pozornicu koja ide od osumnjičenika do osumnjičenika i od motiva do motiva prije nego što kulminira energičnim policijskim otkrivanjem, koje impresivno izvode Carolyn Hartvigsen i Mackenzie Larsen🇧🇷 Zajedno, tri umjetnika oživljavaju ovaj otkačeni svijet kamiona s hranom, pečenja, podcastinga, sumnje i ubojstva. Jedno je sigurno, direktore bombon MacAllister sigurno zahtijeva puno od svoje glumačke postave i uzbudljivo je vidjeti ih kako se suočavaju s izazovom.

Također zaslužuje priznanje za postignuća tima u sastavljanju tako zanimljive produkcije uz vjerojatno vrlo mali proračun. Puno većih emisija učinilo je puno manje s puno više, tako da je nevjerojatno osvježavajuće vidjeti da se tako malo toga koristi za tako dobru upotrebu. Za početnike, Holly GouldJednostavan, ali iznimno učinkovit dizajn rasvjete savršeno nadopunjuje slapstick stil produkcije, dok pojednostavljeni set dodaje još jedan neočekivani, ali vrlo dobrodošao sloj komedije. U međuvremenu, Hartvigsen i Larsen iznenađuju i impresioniraju kao multi-roleri, vješto pretvarajući jednostavne fantastične dodatke u potpuno razrađene likove koji se često osjećaju kao da će doslovno iskočiti s pozornice. Doista, hrabar je (iako je doduše vrlo isplativ) izbor imati dva glumca na toliko uloga, i dok bi inferiorni redatelj možda izbjegao donošenje takve odluke, čini se da je MacAllister u potpunosti prihvatio zadatak. Rezultat je odjekujući hit koji djeluje istodobno nostalgično i svježe.

Kao ansambl, tim Other Mysteries je kreativan i uvjerljiv, i svakako se veselim što ću ih vidjeti još puno dok nastavljaju rasti i stvarati još posla. Dakle, ako žudite za komedijom, trebate više od nekoliko dobrih smijeha ili vam je jednostavno dosadilo šezdeset minuta za ubijanje, učinite si uslugu i idite pogledati ovu emisiju. Ili, ako ste ovaj put propustili, zašto ne biste uzeli svoje slušalice i uživali u originalnom podcastu?

Napisali i izradili Other Mysteries, na temelju izvornog podcasta.
Režija: Candice MacAllister
Svjetlo i tehnika: Holly Gould

Ponoćni zalogaj završio je svoje trenutačno prikazivanje u kazalištu Bijeli medvjed do 3. prosinca.

možete čuti Ponoćni zalogaj podcast na svim uobičajenim platformama, potražite “The Midnight Snack and Other Mysteries” ili pratite tim na Instagramu @themidnightsnack_podcast i Twitteru @TheMidnightSna3 pratiti ih dok (nadajmo se!) budu odlazili u Edinburgh Fringe 2023.