Prođite sada kroz vrata bilo kojeg puba i vjerojatno ćete se naći kako buljite u nogometnu loptu: Drayton Arms nije iznimka. U ovoj hladnoj zimskoj noći, gledatelji čekaju da Francuska uništi Australiju na vrućoj ljetnoj vrućini, dok ja čekam da se otvori kazalište na katu. Odjednom cijeli pub (dobro, jedan njegov posebno antipodni kutak) eruptira pljeskom – Australija 1, Francuska 0. Priča koju su svi očekivali okrenula se naglavačke: ne mogu reći da sam je predvidio. Zatim zazvoni zvono i ja ulazim u svijet Rijetki smo i daleko između, predstave…

u redu

Nažalost, zanimljiv i jeziv prikaz nasilne veze narušen je nespretnim pisanjem i nepromišljenim karakteriziranjem.

Zakoračite preko praga bilo kojeg puba u ovom trenutku i vjerojatno ćete se naći kako buljite u nogomet: Drayton Arms nije iznimka. U ovoj hladnoj zimskoj noći, gledatelji čekaju da Francuska uništi Australiju na vrućoj ljetnoj vrućini, dok ja čekam da se otvori kazalište na katu. Odjednom cijeli pub (dobro, jedan njegov posebno antipodni kutak) eruptira pljeskom – Australija 1, Francuska 0. Priča koju su svi očekivali okrenula se naglavačke: ne mogu reći da sam je predvidio. Zatim zazvoni zvono i ja ulazim u svijet Malo nas je i daleko smodjelo koje izvrće i iskrivljuje stvarnost i njen narativ.

Kako predstava počinje, glazba odjekuje u zraku, a pozornica s geometrijskim uzorkom obojana je u crveno. Kratki, koreografirani početak dočarava napetost i želju između glumačkog dvojca. Odmah je uzbudljivo. I onda smo u nekakvoj psihijatrijskoj klinici? Teško je reći neko vrijeme. Tobias (Lucas Cinque-White) ležerno intervjuira intenzivnu i uznemirujuću Penelope (snažna izvedba Georgia Vyvyan🇧🇷 Penelope je fascinantno gledati dok vješto pleše oko Tobiasovog ispitivanja njegove prošlosti, a postoji nešto što podsjeća na Ruth Wilson u Vyvyanovoj izvedbi. No, prikaz odnosa liječnika i pacijenta čini se nevjerojatno podcijenjenim. Psihijatar se predstavlja na tako neformalan način, očito iziritiran svojom pacijenticom, umjesto da je pokuša razumjeti ili liječiti, zato je to obeshrabrujuće. Ponekad sam se pitao jesam li dovoljno dobro razumio radnju uvodnih scena, međutim, kroz tekst ima dovoljno nespretnih izlaganja da razjasni sve nedoumice.

Iz ovog odnosa vraćamo se u Penelopinu prošlost. Ali koji su elementi ove priče istiniti? Mnoga njezina sjećanja potaknuta su njezinim nasilnim partnerom Lukeom. Cynque-White daleko je uvjerljiviji u portretiranju problematičnog tinejdžera koji očajnički želi kontrolu nad projektom. Produkcija doseže svoje granice u ovoj središnjoj priči, a često je zadivljujuća i tragično uvjerljiva. Gledati Penelope kako Luke ispire mozak dok on očajnički pokušava očistiti njezina sjećanja i ispuniti preostalu prazninu svojim autoritetom, ponekad je zaista jezivo. Scena u kojoj Luke pokušava iskoristiti svoju moć putem FaceTimea, Penelope izvanredno oslobođena svoje fizičke prisutnosti, stvarno je učinkovita i dokaz snažne karakterne izvedbe.

Konačno se vraćamo u liječničku ordinaciju baš na vrijeme da vidimo kako se Penelope pomirila s istinom o svojoj prošlosti. Zaintrigiralo me kamo će nas scenarij sada odvesti. Već je bilo nejasnih linija između profesionalnog i osobnog u odnosu liječnika i pacijenta i nadala sam se da se mogu povući paralele između kontrole koju je Penelopin dečko imao nad njom i moći kojom se raspolagalo u medicinskom kontekstu. Bilo da se radilo o društvenim komentarima ili samo o središtu predstave, posljednja trećina predstave bila je puna potencijala. No, nažalost, energija predstave opada. Tobiasove ekscentrične interakcije ne postaju premisa – samo loše procijenjena karakterizacija. Približavajući se kraju, spis se nespretno vraća na pokušaj didaktičkog opravdanja postojanja predstave kroz doktorove govore, a ne na zasluge i osobni interes. Dok sam se vraćao u pub, nisam mogao a da ne osjetim da je prilika propuštena. Podigavši ​​pogled, vidio sam da se Francuska oporavila i završila rezultatom 4-1. Ponekad priča jednostavno ne ispunjava vaša očekivanja.

Napisala Claudia Vyvyan
Režija: Alexzandra Sarmiento

We’re Few and Far Between je dovršio svoje trenutno prikazivanje u Drayton Arms Theatreu.