Louise (Heather O’Sullivan) je stomatološka recepcionarka, a premisa Lowkey Dying sugerira da je možda otišla predaleko sa svojim aplikacijama za praćenje i online životom. To zvuči poznato! Baš kao i ona, pratim stvari u svom životu: vodim tablicu odlazaka u kino, snimam filmove i koristim aplikaciju Streaks da pazim na neke detalje. O’Sullivanov scenarij je smiješan i definitivno se može povezati. Ima puno dobrog smijeha i ona ima jake komičarske vještine. Ona vješto donosi potpunu sliku Louise na vidjelo, pokazujući nam prvo…

Dobro

Snažna, privlačna i posebno ekspresivna izvedba Heather O’Sullivan.

Luisa (Heather O’Sullivan) je stomatološka recepcionarka i njezina je pretpostavka umrijeti diskretno sugerira da je možda otišla predaleko sa svojim aplikacijama za praćenje i životom na mreži. To zvuči poznato! Baš kao i ona, pratim stvari u svom životu: vodim tablicu odlazaka u kino, snimam filmove i koristim aplikaciju Streaks da pazim na neke detalje.

O’Sullivanov scenarij je smiješan i definitivno se može povezati. Ima puno dobrog smijeha i ona ima jake komičarske vještine. Ona vješto iznosi cjelovitu sliku Louise, prvo nam pokazujući što lik misli o sebi, ali također vješto mijenja narativ dok čujemo kako je njezini vršnjaci vide. Louise nam kaže da je netko drugi smislio nimalo laskave nadimke za njezine suradnike, no kasnije se ispostavilo da je ona jedina osoba koja koristi te nadimke i vjerojatno ih je sama smislila.

Naveden kao istraživanje ‘interneta, sebe i neizbježnog predoziranja društvenim medijima’, umrijeti diskretno tako da zapravo ne istražuje internet ili društvene medije. Uglavnom je usredotočen na sebe: Louiseine tjeskobe i naizgled nedostatak samosvijesti. Postoji mala paralela s aplikacijama u kojima je Louise svoj život kategorizirala; stvari se uklapaju u male kutije i rutine rade za nju, ali jednostavno se ne uklapaju u način na koji se predstava naplaćuje. Nema ništa loše u tome da predstava nije ono što publika očekuje, ali sama premisa toliko različita od reklame čini se pomalo čudnim izborom i ne mislim da je namjerno. Dio problema je što o tome premalo čujemo umrijeti diskretnoPremisa najavljena u tijelu djela. Aplikacije koje prate različite aspekte naših života i ponašanja koja smatramo korisnima – pijenje vode itd., kratko se spominju na početku, ali zatim nestaju iz priče i postaju gotovo nevažne sve dok ne postanu jako fokusirane pred kraj. Ne ide to zajedno.

O’Sullivan, međutim, daje snažnu i privlačnu izvedbu, što pomaže. Izuzetno je ekspresivna, vješta u oživljavanju različitih likova i više nego održava interesom svoje publike. Ponekad ga koristi gotovo kao pasivna, ali reaktivna sudionica, zastajući i čekajući odgovor ili podižući obrvu tražeći reakciju. Ovo je imalo uspjeha, ali kako je uglavnom usmjereno na prvi red, učinak je manji za ostale gledatelje. Postoji jasna energija između O’Sullivana i onih neposredno ispred njega, ali u gledalištu izvan dojma blijedi i to služi za odvajanje dijela publike.

Osim toga, postoji impresivan rad na tehničkoj strani, pod vodstvom Lauren O’Leary🇧🇷 Svjetlo i zvuk savršeno su sinkronizirani da budu dio scene ili promjene pokreta.

umrijeti diskretno nudi puno toga za lajke, a možda je najveći problem jednostavno kako se predstava reklamira. Promijenite ovo kako biste bolje odražavali predstavljeni rad i ima mnogo obećanja za budućnost nakon ovog kratkog prikazivanja omnibus thjesti🇧🇷

Napisala: Heather O’Sullivan
Režija: Lauren O’Leary
Proizvođač: Discoland