‘Bila je noć prije Božića i po cijeloj kući nijedno stvorenje nije se micalo osim… miša. Da, miš Napoleon ponovno je pobjegao i Joe (Andy Umerah) mu mora ući u trag. Nije ni slutio da će uskoro krenuti u hitniju potragu za blagom kako bi pomogao spasiti dom obitelji Cracker! Joe živi u pet shopu sa svojom majkom (Amy Loughton) i sestrom Maiom (Sera Mustafa). Ove je godine njezina majka prisiljena prodati svoj dom u kojem je obitelj živjela generacijama kako bi preživjela. Kad je prabaka Cath (Erika Poole)…

Lagana, svečana svečana predstava koja će izmamiti osmijeh cijeloj obitelji. U stilu prave Polke, pronađite ukusnu čaroliju u običnom.

‘Bila je noć prije Božića i po cijeloj kući nijedno stvorenje nije se micalo osim… miša. Da, miš Napoleon je opet pobjegao i Joe (Andy Umerah) treba ga pratiti. Nije ni slutio da će uskoro krenuti u hitniju potragu za blagom kako bi pomogao spasiti dom obitelji Cracker!

Joe živi u trgovini za kućne ljubimce, sa svojom majkom (Amy Loughton) i sestra Maia (sera mustafa🇧🇷 Ove je godine njezina majka prisiljena prodati svoj dom u kojem je obitelj živjela generacijama kako bi preživjela. Kad je prabaka Cath (Erika Poole) otkriva legendu o dijamantima koji su misteriozno nestali iz kuće i odlučuje ih pronaći i spasiti stvar.

Od trenutka kada predstava počne, publika je uzbuđena, predana uočavanju Napoleona i iščekivanju zabave koja slijedi. Liz CookePrekrasno detaljan set je pametno dizajniran, s tajnim pretincima tu i tamo i posvuda kako bi nas neprestano iznenadili kada se Napoleon pojavi. Kuća je pomalo oronula jer Crackersi nemaju dovoljno novca, ali tradicionalne leteće patke na zidu i zgodni komadići tapeta govore o prošlim generacijama; dobrih starih vremena podijeljenih kao obitelj.

Ovo je vrhunska glumačka postava, od kojih svaki donosi blistav osmijeh i hrpu karizme koja trenutno stvara atmosferu ugode. Umerah je izvrstan i briljantan pripovjedač, rođeni umjetnik koji ima publiku na dlanu od trenutka kada stupi na pozornicu. Naravno, svaki Cracker mora sadržavati tatine šale, a on ih djeci priča na zanimljiv način. Samouvjeren je, drzak i virtuoz u interakciji s publikom, no još uvijek ima šarmantnu nevinost i uvjerljiv šarm koji naglašava dojam priče.

Mustafina Maia igra briljantnu ulogu za Joea, s majstorskim svađama braće i sestara i tinejdžerskim napadima bijesa, dok je Loughton izvrsno zabavan kao njegova majka, sporadično ispuštajući iznenađujuće i krajnje smiješne životinjske zvukove pod stresom. Pooleova ekscentrična baka ninja komično je animirana, osnažena njezinim odnosom s unukom u potrazi za dijamantima.

Najbolji smijeh je, međutim, onaj fantastičan Phil Yarrow, koji je iznimno zabavan u ulozi simpatičnog učitelja sporta Mikea i odvratnog Mr. Driblati. Njegov smiješni slapstick i vizualna komedija jednostavno su majstorski, tjeraju publiku da vrišti od smijeha svaki put kad padne na pod ili zid. Ovaj čovjek ima nevjerojatan tajming i točnost; prilično je izvanredan i potpuno smiješan!

Kolačići to je krajnje radosna produkcija i apsolutni protuotrov za štednju. U doba kada su mnoge serije nevjerojatno skupe i dolaze s pretjerano puno zviždaljki, ovo je prilično stara polka koja se fokusira na vrijednost mašte, vrhunsko pripovijedanje i fizičku komediju za stvaranje izvan željeznice magija: zapravo, zviždaljku su doslovno stavili u zahodsku školjku. I to je razumno pravodobno: mnoge obitelji ovog Božića smanjuju novac, tako da je stavljanje ljubavi, brige i suradnje u središte priče sasvim ispravno.

Ako ove godine tražite laganu, svečanu predstavu koja nudi mnogo zabave za cijelu obitelj, ova produkcija je savršena.

Napisao Charlie Way
Režija: Nicky Allpress