Još jedan primjer Hoggovog asocijativnog pristupa je stilistika. Većina “Vječne kćeri” odvija se noću. Mračno je, a ipak tama svijetli, bolesno zelenkasto svjetlo poput sna. Iz unutrašnjosti imanja, prozori svijetle zeleno. Učinak je izvan ovoga svijeta. Trebala mi je sekunda da točno odredim asocijaciju na ovu boju: to je boja u Hitchcockovoj “Vrtoglavici”, još jednoj priči o kathektiranom odnosu i nadrealnom udvostručenju, s Kim Novak koja igra dvostruku ulogu (baš kao što Swinton igra dvostruku ulogu). Svjetlo me podsjeća na (još jednu asocijaciju) sjajan uvodni stih mračne gotičke pjesme Sylvije Plath Mjesec i tisa: “Ovo je svjetlo uma, hladno i planetarno.”

Ponekad je Hoggov rad samoreferencijalan i vidite da isti simboli iskaču. Privlače je ogledala, vrata, hodnici i figure koje ulaze i izlaze iz okvira. Ovo su “tikovi”, ali dolaze s autentičnog mjesta. Postoji i nešto o tome kako naši utjecaji nisu odvojeni od nas: oni su ugrađeni u našu psihu i ponekad je teško reći gdje utjecaj počinje i gdje završava. Hoggova ljubav prema “starim” filmovima, holivudskim klasicima, mjuziklima, noirima i Technicolor ekstravagancijama nije odmah vidljiva u njegovim ranim filmovima, gdje kamera ostaje gotovo statična, gdje je stil kontroliran i promišljen. Ali ako se vratite na svoj prvi film, kratki “Caprice” (glumi mladu Tildu Swinton), gdje je žena uhvaćena (doslovno) na stranicama ženskog časopisa, padajući niz zečju rupu oglašavanja i zavođenja, potpuni s potpuno produciranim glazbenim videom, možete vidjeti Hogga kako radi sa svojim vlastitim utjecajima, pretačući ih kroz vlastiti senzibilitet. Zato joj je posao zabavan.

“The Eternal Daughter” govori o emocionalnom stanju više nego o bilo čemu drugom. Iluzija da je Tilda Swinton i Julie i Rosalinda dolazi u potpunosti iz Swintonove osjetljive i specifične dualne izvedbe. Hogg ne koristi trik fotografije kako bi ih ubacio u kadar u isto vrijeme. Julie i Rosalind snimljene su kako razgovaraju, idu naprijed-natrag jedna drugoj. Kada se konačno pojave zajedno, to je znak da stvari ulaze u završnu fazu.

“The Eternal Daughter” djeluje kao prvi nacrt ili nacrt koji treba popuniti kasnije. To se možda odražava u Julienim mukama na ekranu da napiše nacrt. Hoggove konture su, međutim, zanimljivije od gotovih proizvoda drugih ljudi. Uvijek ima mnogo toga za razmišljanje.

Sada se prikazuje u kinima.