Politika igrališta i roditeljska grupna drama zreo je materijal za pisce svih vrsta. Od mučnog TV showa Motherland do prošlogodišnjeg Eureka Daya u Old Vic-u punog zvijezda, sukobljene osobnosti i intenzivne emocije roditelja koji se svađaju oko svoje djece pokreću komediju i dramu. Pod krinkom da se radi o “o djeci”, velike teme se mogu analizirati i raspravljati u naizgled nevinom kontekstu. I upravo ovdje dramaturg Zak Zarafshan odlučuje postaviti svoju debitantsku dramu Dječaci se ljube. Narativ se fokusira na dva dječaka koji se ljube na igralištu,…

Procjena

Dobro

Neočekivani obrat podiže ovu dramu na igralištu do anđeoskih visina u onome što postaje vrlo smiješna predstava koja tjera na razmišljanje.

Politika igrališta i roditeljska grupna drama zreo je materijal za pisce svih vrsta. Iz mučne TV emisije domovinaza prošlogodišnji zvjezdani dan eureke u Old Vicu sukobljene osobnosti i intenzivne emocije roditelja koji se svađaju oko svoje djece pokreću komediju i dramu. Pod krinkom da se radi o “o djeci”, velike teme se mogu analizirati i raspravljati u naizgled nevinom kontekstu. I tu je dramatičar Zak Zarafshan odlučuje debitirati Dečki se ljube.

Narativ se usredotočuje na dva dječaka koji se ljube na igralištu, koristeći ovaj događaj kao kanal za rasprave o rodu, seksualnosti, pristanku, rasizmu i pobačaju. Popriličan popis za samo dva sata na pozornici, a ponekad se teme čine kompliciranima. Konkretno, čini se da su komentari o pobačaju izbačeni, a možda je ovu temu najbolje ostaviti na miru ako nema prostora i vremena za to. potreba. Ali sve u svemu, ovo je vrlo dobar komad, koji rasvjetljava ukorijenjene predrasude i osude dok ponosno slavi naše različitosti.

Najprije zatječemo roditelje kako raspravljaju o poljupcu, na redateljevu sugestiju, uz trenutnu napetost i divno opipljivu na pozornici. Amira (Seyan Sarvan) i Chloe (Eleanor Wyld) su lezbijski par koji dovodi u pitanje potrebu čak i za svađom, dok Sarah (Amy McAllister) i Matt (Felipe Koreja) teško argumentiraju svoje stajalište i lako se uvrijede. Unatoč uznemirujućim pitanjima o kojima se raspravlja, nespretnost između četvorice vrlo je zabavna. Ova grupa lijepo surađuje, a posebno je ugodno gledati Wylda i McAllistera.

Ono što ovu predstavu izdiže od samo još jedne drame na igralištu s dnevnim redom je uvođenje dvaju kerubina. Zapravo, oni su krilati Čuvari homoseksualaca, drevni red koji postoji već duže vrijeme – “Novi dan, isto staro sranje. Jako sam umorna”. One su tu da vode “kraljice kroz pustinju života” i genijalan su dodatak pripovijesti. Kishore Walker igra Cherub Two sa šarmom, humorom i popustljivošću, dok Shane Convery apsolutni je užitak gledati cijelo vrijeme. Također, tvoja šminka je savršena.

Jednostavna postavka u stilu bijelog lotosa isprva se čini prilično statičnom, prikazujući bogato kućanstvo srednje klase, dok se u drugoj polovici ne istraži briljantno. Bez odavanja spojlera, način na koji kerubini ulaze na scenu u jednom trenutku izaziva vrisak i smijeh u cijelom kinu. Svjetlosni i zvučni efekti također se ističu svaki put kada se kerubini pojave, a ova promjena od uobičajenog oživljava djelo.

Kazalište s jasnom agendom ponekad se može činiti klišejiziranim ili pretjeranim. Ali što Zarafshan učiniti u Dečki se ljube je dovesti dramu na igralištu na potpuno novu razinu. Uključivanje kerubina je smiješan, ali i genijalan potez. Ovo je zabavan komad koji obavlja važnu ulogu slavljenja svačijih razlika, a istovremeno priznaje da je ponekad sve što stvarno želimo noćni izlazak uz bocu crnog pinota i možda kuhinjski otok, ako budemo imali sreće. .

Napisao: Zak Zarafshan
Režija: Lisa Spirling
Producent: Ceri Lothian