February 3, 2023

‘Pronalazim radost u znatiželji’, kaže Rebeka Dió, gotovo u posljednjim riječima All in Good Time, Not God Complexa. To je fraza koja savršeno sažima prethodni sat. Zato što je sve to vrlo čudne prirode, ponekad ima smisla, ponekad je potpuno zapanjujuće – osobito pačići koji kreštaju na našim sjedalima? Ipak, to je radosno iskustvo, jer ako i vi pronalazite radost u znatiželji, ova će vam se predstava svidjeti. Gdje započeti? Početak, sredina ili kraj? Ili neko drugo nedefinirano vrijeme na putu? Sve u dobro vrijeme je upravo to…

Procjena

Lagana emisija koja opuštenu izvedbu podiže na potpuno novu razinu u nastojanju da prihvati neurorazličitu publiku. Ponekad nema puno smisla, ali ipak na kraju ostavlja prekrasan sjaj zadovoljstva.

‘Pronalazim radost u znatiželji’ kaže Rebeka Diógotovo posljednje riječi od Nije Božji kompleksu sve u dobro vrijeme. To je fraza koja savršeno sažima prethodni sat. Zato što je sve to vrlo čudne prirode, ponekad ima smisla, ponekad je potpuno zapanjujuće – osobito pačići koji kreštaju na našim sjedalima? Ipak, to je radosno iskustvo, jer ako i vi pronalazite radost u znatiželji, ova će vam se predstava svidjeti.

Gdje započeti? Početak, sredina ili kraj? Ili neko drugo nedefinirano vrijeme na putu? sve u dobro vrijeme radi se o tome – vremenu: našim konceptima o njemu, kako se koristi da nas definira, kontrolira, i što je najvažnije, kako ga svi različito doživljavamo. Taj posljednji dio je prilično važan za seriju koja je uložila velike napore kako bi istaknula svoju neurodiverzitetnu prirodu. Za večer otvaranja velika je grupa gostiju, vrlo dobrodošla, ne samo za predstavu, već i za Vaults tim. Dok smo u redu, netko čak izađe pronaći stolicu za sudionika kojemu se dugo čekanje čini predugim.

Predstava je niz međusobno povezanih scena koje zajedno drže naši šarmantni Gospodari vremena (da, tako im se naplaćuje) Zoe Glen i Billie Grace. Oni su naši suparnici, odjeveni u sjajna odijela voditelja igara. Dočekuju nas svojim blagim i opuštajućim glasovima. Neuroraznolikost je ponovno u središtu. Čak nam na početku kažu da je to opuštena predstava, da možemo ustati, kretati se, odmoriti. Ali to nisu samo informacije prije izložbe, to je dio emisije. I opet, kako bi naglasili opseg produkcije, njihove se riječi pojavljuju na video ekranu iza njih. Među njima na pozornici je i Dió, putnik kroz vrijeme s kojim idemo na ovo putovanje.

Sami prizori vrte se po godinama, od 10.000 godina prije Krista do danas. Svaki gleda na vrijeme na drugačiji način, neki imaju mnogo više smisla od drugih. Prekrasna starogrčka krilatica sukobljava bogove vremena, dok pjesma o Henryju de Vicku, jedan od prvih koji je izumio mehanički sat u 14. stoljeću, zabavan je i rezultira divnom raspjevanom publikom. Možda najzanimljiviji trenutak događa se u sceni sudnice gdje se raspravlja o konceptu vremena i rada, pokazujući vrijeme kao mjeru produktivnosti koju trebaju kontrolirati oni na vlasti.

Predstava ponekad povlači tanku granicu između lijepe izvedbe i pretvaranja! Ali to je samo nakratko, a sudeći po zvukovima veselja mnogih u publici, jasno je da drugi još uvijek uživaju u trenucima koje smatram nepotrebnima.

sve u dobro vrijeme to je apsolutno fascinantan kazališni komad. Nije za svakoga: nema linearnog narativa, veći dio toga nije potpuno jasan u pogledu značenja ili svrhe i postoji opasnost da bude optužen da je umjetnost radi umjetnosti. Ali užitak je gledati i nevjerojatno zadovoljstvo biti dio tako raznolike publike, koja je oduševljena što može držati patke u zraku kada se to od njih zatraži. Što se tiče ovih pataka, to mi tek kasnije postaje njihova svrha; oni su senzorni alat, nešto za držanje, nešto za stiskanje, nešto za opuštanje, sigurno se osjećate preplavljeno svime što se događa oko vas. Da, doista, ova je emisija doista mislila na sve kako bi se raznolika publika osjećala dobrodošlo.

Dizajnirali: Zoe Glen, Billie Grace i Rebeka Dió
Dizajn svjetla i zvuka: Yuval Brigg
Vizualna projekcija i titlovi: Gisela Mulindwa